niedziela, 16 grudnia 2012

Gosia na Święta


Na początku grudnia dostałam świąteczne zlecenie. Koleżanka zleciła narysowanie portretu, który będzie prezentem dla Gosi Andrzejewicz. Niestety nie jest on odwzorowany w stu procentach, między innymi roślinność w tle to "rysunkowa improwizacja". Mam nadzieję,że spodoba  się podarunek od fanki- rysunek został już wysłany. Zdjęcie znajduje się na oficjalnej stronie artystki. Teraz zostaje nam podkręcanie świątecznej atmosfery klikając w Magię Świąt http://www.youtube.com/watch?v=v31cHu16J-Q :)
Gorące pozdrowienia dla mojej Klientki oraz Portretowanej :)


2 komentarze:

  1. ja uważam, że interptretacje wlasne wychodza najlepiej:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! :) Nazywam się Magdalena Kotelba i od conajmniej siedmiu lat jestem wierną fanką Gosi Andrzejewicz. Piszę w sprawie rysunku,który Gosia dostała od Ciebie w prezencie, podobno też jesteś jej fanką i pomyślałam sobie że mogły byśmy się zapoznać. :)Nie wiem jak masz na imię, ale chciałabym Ci powiedzieć, że ogromnie podoba mi się ten rysunek, który przysłałaś Gosi, jestem na prawdę pod wielkim wraźeniem Twojego niezwykłego talentu i pomyślałam sobie że mogłabyś mi udzielić paru przydatnych wskazówek odnośnie takiego rysowania. :) Bardzo bym chciała Cię poznać. Jeśli masz może profil na Facebooku to wpisz w wyszukiwarkę Magdalena Kotelba. Podaję też linka do mojego profilu na facebooku: http://www.facebook.com/home.php#!/magdalena.kotelba
    Bardzo proszę o kontakt. W razie jakichkolwiek wątpliwości napisz do Gosi ona mnie zna. :) Serdecznie pozdrwiam Magdalena Kotelba.

    OdpowiedzUsuń