niedziela, 17 marca 2013

Początki grafiki cyfrowej

Poza obowiązkami dyplomowymi, mamy jeszcze przedmiot grafika cyfrowa. Naszym zadaniem jest stworzenie prac opierających się na fragmencie wiersza Fernando Arrabal'a "Jądro szaleństwa" . Skojarzenia mogą być dowolne- wiersz "szalony", więc wśród studentów mogą zrodzić się przeróżne pomysły. Moje przedstawienie będzie nieco teatralne i sztywne. Za parę miesięcy pokażę efekt pracy. Na razie jednak wkładam na bloga rysunki, które wczoraj powstały na potrzeby tego zadania. Lubię wprowadzać "ołówkowe arty" do komputera, a dopiero potem  wykorzystywać różne opcje programu ,aby powstała grafika. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na pewno pojawią się kobiece postacie - tradycyjnie portrety :)





ps. Zakupiłam tablet graficzny na Allegro. Mam nadzieję, że za jakiś czas pokaże się więcej prac w zakładce Grafika.

2 komentarze:

  1. Piękne rysunki. Strasznie podobają mi się szczegóły, jak np. rzęsy ostatniej pani. Chciałabym dojść kiedyś do takiego poziomu, robisz piękne, naturalne portrety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń