czwartek, 15 sierpnia 2013

Gosia Andrzejewicz II

Witam po dłuższej przerwie! Nareszcie od maja coś wrzucam :) W tym czasie  zajmowałam się moim dyplomem magisterskim. Niestety,  przygotowania się znacznie przeciągnęły i wstępnie planuję wyrobić się z obroną  dopiero w drugiej połowie października. W najbliższym czasie opublikuję "drobnostki",które powstały na potrzebę dyplomu projektowego oraz post o powstawaniu linorytu :)

Tematem dzisiejszego postu jest kolejne zamówienie portretu Gosi Andrzejewicz- tym razem ze zdjęcia z cyklu glamour :) Serdecznie pozdrawiam moją Klientkę K- dziękuję za wczorajszy, sympatyczny spacer :) Mam nadzieję, że powtórzy się kiedy czas będzie dla nas łaskawszy :)
Dziś święto i ładna pogoda (na południu ),a więc życzę  również spędzenia wolnego czasu w miłym towarzystwie :)


3 komentarze:

  1. Świetna praca, choć nie mam pojęcia kto to jest, ale wygooglowałam ;))))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że bardzo ładnie:) Ja osobiście, nie mam talentu do portretów, a bynajmniej ich rysowanie na razie nie idzie mi najlepiej. Ty za to masz już to wyćwiczone. Świetna praca. Szkoda, że tak rzadko coś publikujesz. Czekam na więcej:)

    Pozdrawiam!
    zuzannarogowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna praca. Czy ja dobrze widze i zrezygnowałaś z fakturowanego papieru? Gosia jak zywa, może zaś znajdzie się sama-wiesz-gdzie:-).

    OdpowiedzUsuń