środa, 2 kwietnia 2014

Jubileusz Gosi Andrzejewicz

Kolejna praca potwierdza, że Gosia Andrzejewicz ma wiernych i wyjątkowych fanów :) Z okazji 10 lecia działalności artystycznej na polskim (i nie tylko) rynku muzycznym, fani zamówili portret w formie kartki jubileuszowej. Była to dla mnie przyjemność i zarazem wyzwanie, które nauczyło mnie,że czasem zamiast bacznie obserwować fotografię, warto zdać się na swoja intuicję. Przykład: Jakość zdjęcia nie była wystarczająca, więc rysunek powstaje na zasadzie "plam" tworzących całość. W przypadku ołówka ,który jest precyzyjnym narzędziem, efekt plamy w niektórych miejscach sprawia,że podobieństwo nieco odbiega. Dlatego trzeba było zdać się na swoja interpretację ->  oczko Gosi wymagało większej uwagi :)

Z tej okazji do portretu wybraliśmy zdjęcie z koncertu 




tu w nieco wiosennym klimacie :)


Portret w formacie A3/ ołówek/ Napisy wykonane pisakiem kreślarskim, font Sensation.


Jak dziś- pamiętam, kiedy pierwszy raz usłyszałam "Słowa". Piosenka od razu wpadła mi w ucho. Na pewno nie jednej osobie, przywołuje nostalgiczne wspomnienia ;)


Pozdrawiam! :)

9 komentarzy:

  1. Świetny rysunek! Bardzo imponująco wykonane ubranie, szkoda tylko, że nie narysowałaś drugiej ręki, ale rozumiem, że po prostu mało miejsca zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gimnazjum/liceum = piekne czasy:D Faktycznie rysunek odbiega od zdjęcia, ale tylko NA PLUS!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, ale precyzja, rysunek fajny, ale za te super równe literki podziwiam!
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci to wyszło:) Podoba mi się jak uchwyciłaś połysk na kurtce. Mikrofon też wyszedł bardzo realistycznie. Twarz też mi się podoba. W sumie to całość wyszła świetnie. Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma Pani niezwykły,talent Pani Ewo mimo wszystko wyszło,super.Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny !!!! Podziwiam bardzo bym chciala tak rysiwac portrety. narazie ucze sie i mam nadzieje ze dojde do takiej perfekcji. Gratuluje pracy i talentu. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy Ewo talentu, jesteś niesamowita :) podziwiamy Twoje wszystkie umieszczone tutaj race. Magdalena Kowalczyk i Jakub Serafin

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj bardzo mi się podoba ,no masz Ewa wielki talent jesteś bardzo fajna choć się nie znamy osobiście .
    Z POZDROWIENIAMI MICHAŁ LESISZ TYGRYS

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysunek z portretem Gosi wypadł fantastycznie, aczkolwiek nie miałem możliwości obejrzenia go na żywo, mogłem go podziwiać wyłącznie na Fb. Jestem pełen uznania dla talentu i pladtycznych umiejętności:):) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń