wtorek, 22 kwietnia 2014

Obraz- Asyż

Najnowszy obraz nareszcie zobaczył światło dzienne. Zaczęłam malować go w grudniu...
Jest to prezent z okazji 25 rocznicy ślubu dla moich przyszłych Rodziców :) Kiedyś wspomnieli, że chcą większy obraz utrzymany w śródziemnomorskim klimacie. Poszukiwałam odpowiedniej fotografii i padło na kamienistą uliczkę Asyża :)Poniżej przedstawiam efekty pracy oraz prezentację w pomieszczeniu (już na swoim miejscu :))


Akryl na płótnie 100 x 70 cm

a zaczęło się tak:




Fragmenty:




Prezentacja w pomieszczeniu przy świetle dziennym:




Asyż wieczorem





:)






4 komentarze:

  1. Ewa, naprawdę klasa! Przebił nawet obraz Warszawy:P!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, to jest przepiękne! <3
    Sama lubuję się w śródziemnomorskich klimatach. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Dbałość o każdy szczegół, po prostu cudo! :D
    Asyż bardzo urokliwie prezentuje się wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wielkim wrazeniem twojego talentu. akrylai co prawda nie maluje.. ale praca na prawde bardzo mi sie podoba.
    http://pokociemu-katharina182.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest cudowne! Masz niesamowite zdolności. Jestem zachwycona. Szczegółowe. nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń